jfködlsanghlö

Hej! jag e typ seg på att uppdatera, men jag sitter typ aldirg vid datorn längre :o
yes, i am chokad. Meen, i fredags så va jag, carro, tor o robin ute o skejtade.
Vi gick hem till tor o hämta saker o vi fick hans farmor/mormors(?) saft. Den va god. Grymt god! (Y) xd när vi skejta till tor så ramla jag, och skrapa upp knäet och armbågen >.< Sen lämna vi de hos hans pappa. Sen fortsatte vi.
Det var kul, sen så hoppa robin på sin bräda så gick den sönder XD vi bara asgarva åt honom. ^^
Sen gick ja o carro hem, o dom gick till Robin o försökte fixa brädan. Sen träffades vi i Ladan när vi hade ätit, de va kul. Men jag ramla -.-
Sen kom tre andra killar, så jag o carro höll oss på avstånd, typ. x) och sen så gick dom, sen kom dom tillbaka med en massa godis. Då bjöd dom oss, och efter det så va dom helt ok. haha, bjud mig på godis så blir vi homies :D

Sen igår va tor hos mig typ hela dagen, han kom vid halv 4 och sen gick han när han skulle äta, typ vid 7. Sen kom han tillbaka vid 8 o så stanna han till 11, ungefär. Sen kolla jag o jojjo på Balls Out, den var rolig. Men har sett den innan så den va inte lika bra som första gången.


Mina sköna hello Kitty som jag sitter med nuu, väntar på att Carro ska bli klar. =)

bajjjjjj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0