kfds

Hejj bloggen! :D
Igår va jag o carro ute o skejta i typ 5 timmar, vi öva ollie o några andra trixs, det gick faktiskt bra! Det var rooligt :)
idag var tråkig skoldag, kom i tid (!) men på svenskan skulle jag redovisa o så e jag inte klar med det så jag ska redovisa imorgon, men jag e inte klar än >.<
Men hoppas jag blir klar snabbt imorgon så jag kan redovisa och inte måste skjuta upp de ännu mer.
Efter skolan gick jag o carro o lämna våra skolsaker hos mig, sen cykla vi till handlar'n, men typ mer än halvvägs så kom carro på att hennes pengar låg i väskan, så vi fick cykla tillbaka till mig o hämta de, sen till handlar'n o så köpte vi choklad :D tihih, yum yum (a)
sen så åkte vi till hennes kaniner o mata dom, sen stack vi o köpte cola o pommes. De va också gott :3  sen satte vi oss på en bänk och åt.

det var roligt, men carro glömde sin väska hos mig, så jag får ta me den till skolan imorgon. Tre väskor, det blir mycket för mig. hehe xp
Men nu ska jag lyssna på musik o skriva lite mer till min redovisning..


NEVERSTOOORE !! <33



tihih, bye ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0