sick

tjaa!
Jao, jag e typ sjuk. Helt förkyld, hade asont i halsen imorse men de gick över (y) kom i tid till skolan, precis när jag kom så skulle hon stänga dörren, så guldstjärna till maaj :D x)
Sitter o lyssnar på Rise Against - Prayer of the Refugee.  me like  (;
Igår så va jag me Tor lite efter skolan, sen skulle vi äta så han gick. Sen efter maten så gick ja, mama & jojo till nova, dom hade sån V.I.P-kväll, rea überallt ^^ Men jag hitta typ inget :O vi gick runt ganska länge, sen gick vi in på bik bok, så hitta jag en sååån ;



o det var det enda jag hittade... vi va där från typ 8 till 10, så ja.
men när vi hade köpt den, så skulle vi gå men så fastna mamma o Linda (hon va också me, duuh) så börja de bli helt svart framför mina ögon, asså svarta prickar det var vädligt läskigt. Det har hänt så ganska mycket men detta gick inte över, så jag bah; maaaamma vi måste gå jag håller på o svimma :s
så hörde hon inte!! jag sa det typ 3 ggr o hon hörde fortfarande inte, så Linda översatte; HON hÅLLER PÅ ATT SVIMMA.
så mamma bah; jaha.. men oj.
jag bah; jag behöver vatten..
så gick hon o jojo skaffa vatten så drack jag upp två stora glas, o då mådde jag bättre. Sen gick vi ut o så fick jag frisk luft (y)

Snart kommer mina kusiner, deras pappa har fastnat i en kö på motorvägen, det har hänt en olycka där =/ så ska vi passa dom tills han kommer.

jag sitter o typ hostar sönder, det e störigt. Det gör ont i halsen när jag hostar också.. har haft huvudvärk hela dan också. Och har varit på dåligt humör hela dagen och så ska kusinerna komma, greaat. >.<

bild på sjuka lilla jag.. XD


hö, hö, hö. osminkad också yepp.

Kommentarer
Postat av: idiiis :)

Du är söt filippaaaaaa :)

vi mste va snart iggeen ! :):):):):)))))



pouus ppå daaaj ^^ :D <3333

2010-05-28 @ 20:17:44
Postat av: Carro

Söte rumpnisse du är. :D



Rea överallt?? Fan va awesome... :( Är det fortfarande det må tro?

Krya på dig, really. Vila, ät glass och drick och snyt ut allt slemmigt snor som är grönt och geggigt. Då blir det bättre.:D

2010-05-28 @ 20:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0