cajjooo sD

Imorse sov jag liite längre än vad jag hade tänkt mig, o va endå tvungen att duscha, så jag kom till skolan typ 30 minuter sen.. men så öppna dom inte :o
ja knacka, så hörde dom inte så knacka jag igen o vissa kolla på mig, men ingen brydde sig om att resa sig o öppna, o vår lärare kollade ut snabbt o såg mig men öppna inte >.<
Så jag missa andra hälften av den filmen vi börade se i måndags, "Die Welle". Sen när lektionen va slut gick alla ut, så gick jag in o han bah;
varför kommer du så sent?
jag; jag kom typ 10 i 9, och ingen öppnade.
han; du får ju knacka.
jag; jag knackade ju :o
han; men då får du knacka högre så någon hör dig.
jag; du kolla ju ut :s
han; gjorde jag? jag var helt inne i datorn så jag såg nog inte dig *höhöhö*
jag; nehe.. *host*

Sen var min röst helt typ riktigt wierd, jag va helt hes o det kändes som att jag hade ngt i halsen, men fick inte bort de :s
men sen gick hes-heten över, o jag kunde prata ordentligt :D men det känns fortfarande som att jag har ngt i halsen som jag inte får bort -.-
men på hemkunskapen så jobba ja me Pushpek, de gick faktiskt bra! han e skitstörig, men när man jobbar me honom så e han helt ok.
Vi gjorde hamburgare, och bröden blev typ såna bigmama..
sen efter skolan så åkte ja o carro o hämta pengar hos mig sen stack vi till handlar'n o köpte lite godis & sån vädligt god liiten energidryck typ.. (a)
Sen matade vi hennes kaniner o sen gick vi o la oss i gräset bland alla små äckliga småkryp ^^
det va kuul =)

nu har jag typ inget att skriva mer.. så hejdå ;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0