Mübil..

.. en ny sådan ska jag få! :D

Just nu har jag en som stänger av sig själv, och bytar tema och sånt, haft den i snart 2 år också. Tycker det behövdes uppgraderas i det området, haha.

Borde igentligen plugga just nu, men har ingen lust. Har aldrig det, men kan inte koncentrera mig på något just nu, det är vädligt svårt att skriva detta, för jag blir distraherad av allt annat runtomkring mig.

Därför får ni denna bilden, några dagar gammal.. eller en vecka snarare.

Jo, och så vill jag rekommendera ett album ;  Arrivals & Departures - Silverstein
Väldigt bra måste jag säga. Är inbjuden på gåsamiddag någon gång nästa vecka, med morfar, mamma, moster med fler. Vet inte om jag ska gå, antagligen inte. Syster ska inte med så jag kommer ha riktigt tråkigt.

adjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0