You just keept me burning..



Kolla vad mörkt hår jag hade.



Tjena bloggis hihih.

Idag är det kanelbullens dag, gissa vad jag har ätit? Jo, nämligen GLASS! Det är sant, jag har ätit glass. Och en kanelbulle, man måste ju faktiskt äta minst EN när det är bullens dag o allt.
Jag har varit jättetrött hela dagen. Så efter maten gick jag in på mitt rum kl 18-19 och somnade. Jag drömde någon mardröm, kommer inte ihåg den. Gjorde när jag vaknade, men den har försvunnit. Det konstiga var att det inte var en riktigt mardröm, men typ blod och mord eller att bli jagad eller sånt som man brukar drömma mardömmar om, utan det var något helt vanligt. Riktigt störigt att jag inte kommer ihåg den. Men iallafall så vaknade jag ca 20.30 sen och var helt svettig.
Jag drömmer nästan aldrig mardrömmar, brukar sova lungt och stilla. Kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar, och om jag drömmer mardrömmar nu så vaknar jag, och kan knappt somna om. för några år sedan brukade jag drömma sånt, så jag var van. Blev nästan aldrig väckt av mina drömmar.
Obehagligt.

Men, jag försöker göra instuderingsfrågor som ska vara klara på onsdag i SO, det går inte så bra. Är det någon som vet vem Konstantin var och vad h*n gjorde?! Snälla hjälp mig isåfall.
Efter skolan så brottade Caroline och Saras lillasyster ner mig och kittlade mig. Jag hade vita byxor. De blev gröna och lite bruna, fina gräsfläckar på rumpan och knäna, haha.


Ny favoritlåt ;  At least give me my dreams back, you negligent whore! - adept
Dagens misstolkning ;  "Ja, kom då!"    "Var?"     "I min hand."


Nu måste jag sööva, godnatt =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fiint mörkt

2010-10-05 @ 21:43:04
Postat av: Carro

Bahhahahahahahhahahahahaha vita byxor xD

och haaaaaaahahhaha bajsa i min hand hahah xD

2010-10-11 @ 18:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0