I'm a little jellyfish, and I say qack qack :D

Hejhej blogg!
Sitter och väntar på att tor ska komma hit, sålänge kan ni få se mina gosedjur som jag sover med.. xD

Min rosa elefant :D


Min flodhäst haha :D


Baltazar hihihihi :D

Det är dom tre, plus jag då, som alltid är i min säng när jag ska sova. Om inte elefanten eller flodhästen har ramlat ner under sängen, orkar oftast inte hämta dom då XD

och detta är min favorittröja som jag har på mig, med en död kanin som de flesta mobbar.

jag älskar den :)

Och nu är Tor här, och han ligger och kramar min kudde xD

Kommentarer
Postat av: aylin

HAHAHA vafan va de jag du o dani gjorde med den flodhästen? :D

2010-09-10 @ 10:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0